minu reisid...

Tuesday, October 10, 2006

Saksamaa

hei,

lubasin siia kirjata aint siis kui eestist ära olen, eks ma siis täida oma lubadust ja kirjutan vähemalt siis kui ma eestis ei ole , sest milla ma muidu üldse kirjutaks...

et siis alustasin eila oma teeed miski kell 5 ommikul taksoga, miski eriline päev oli vist sest 3 lennukit läks 5 minutilise vahega soome ja seetõttu oli rahvast murdu. ma muidugi ei saand kohe aru mis lennukile ma minema pidin, sest piletil oli "gate 5" aga inimesed olid oopis 6-da juures järjekorras ja siis selgus, et peangi 6-sse minema (seoses ehitusega) - miks krt ei võind nad siis piletile ka kirjutada "6" sain ju selle allaes 20 mintsa varem, nii kiiresti ikka ehitust ei planeeritud!

reis ise läks suht kiirelt sest ei old korralikult maganud ja lendude vahel oli aint 50 min:P Münhenis mõtsin et taksot ei võta ja sõidan rongiga - kulus topelt aeg aga säästsin 86.20 eurot:P:P siis jalutasin spetsiaalselt ringiga hotellini ... ilus on siin - mäed, järved, armsad majad ...ainult üks on puudu ...

täna siis koolitus, kokku 8 meest, nu tegelt üks lasi jalga seega 7. 2 inglismaalt, 2 norrast, 1 slovakkiast, 1 egiptusest ja mina :) inglise mehel läks pagas kaduma ja nüüd läks asju soppama...

nati ette kah.... nädalavahetus saab raske olema. tegelt mai tea miks ma üldse selle asja plaanisin aga loodan et rahval on vähemalt tore. praeguse seisuga 40 +/- hinge :S suurim seni. aga kui nimekirja vaadata siis nagu polegi kedagi eriti - veider. aga üks positiivne asi on ikkagi, ma näen oma tibu:P

ag ma nüüd lõpetan muidu läeb liiga pikaks:) ja äkki tekib mulle omme jälle tahtmine kirjutada :P

tsa, kallid olete, ja musid tibule:)

7 Comments:

At 7:47 AM , Blogger Pätu said...

MIs kurat:D Mina olen ka väga positiivne asi su sünnipäeval:P
Selles suhtes, et ma võin ka mitte tulla,aga siis ma lihtsalt hängin Jõhvis:P
Ja mul tekkis küsimus, et miks teil koolitustel alati mehed on? Et kas naised ei tee seda tööd või on lihtalt selline emm.. meestearmastajadkoolitajad???
Midagi ma tahtsin kindlasti veel kommenteerida, aga no ma enam ei mäleta;)

 
At 10:16 AM , Blogger Livia said...

jaa mina pole oma nime kuskile kirjutanud nii et sa pead kindlalt pluss Livia panema:P:D Ja me tuleme ju Pätuga juba reedel appi et nagu mu emagi ütles pannakse mind köögitoimkonda ja no Pätu niikuinii:P:D ja kallis oled sa musii=)

 
At 6:33 PM , Blogger Lembit said...

nu kui aus olla, siis ega ma uskund et keegi seda kohta vaatab enam:P ja tegelt meil üks naine kah :) ainult ta pole mitte õppimas vaid koolitab meid ;) vot nii! ehk siis naine on meil siin niigi kõige targem, mis tast ikka koolitada

ja ikkagist olen ma üllatunud et te siin veel lugemas käite ...

 
At 7:26 PM , Blogger Livia said...

dziii mis sa lootsid ainult endale kirjutada v??nii armas...peab päevikut:) muidugi käime sest sa lubasid vohh no ja mulle tegelt pätu sosistas vaikselt ja kui ma poleks siia tulnd ja lugend seda ja pätu poleks öelnd et sa nii armsalt kirjutatud oleks ma võind sulle öelda et ma võin kah mitte tulla kui palju rahvast a nüüd ma tulen ikkegist ja teen sulle vahepeal mõne musi kah kui keegi ei näe(A)

 
At 10:15 PM , Blogger Pätu said...

Üldislet ma ei saanud livia eelmises kommentaarist midagi aru:D aga see on peamine et ta ise sai:P
aga ma avastasin jah, et sa siia jällekord kirjutad, sest mul pole muud teha kui netis surfata:P

 
At 11:49 PM , Blogger Livia said...

ära muretse pätu ma ei viitsi lugeda seda üle et kas ma saan sest ma üldiselt ei saagi hetkel väga midagi aru ja see kommentaar oli kirjutatud vahetult pärast ärkamist nii et ega sealt midagi tarka tulla ei saand...lühikokkuvõte: musii kallis oled:)(K)

 
At 12:06 AM , Blogger Lembit said...

teie oletgi parimad ;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home