minu reisid...

Wednesday, September 20, 2006

pesupäev!

eila õhtu peale trenni mõtsin et peaks korraldama tõsisema pesupäeva! viskasin riided nurka ja läksin duśi alla :D ja peale seda korjasin kõik omad riided kokku ja läksin keldrikorrusele pesumaja uudistama - 2 pesumasinat ja 2 kuivatit. kõigepealt otsustasin, et pesen heledamad ja tumedamad asjad eraldi! kas ma pole mitte tubli, siis kulus umbe pool tundi aru saamaks mis reźiimi ja kuidas ja kuhu pesupulber jne jne....lõpuks sain mõlemad masinad tööle. näitas pesuajaks umbe 45 min. seejärel hakkasin uudistama kuivatit (sest ega ma pold varem siukest asja ju näinud ja ega teadnud ka mis ta funktsioon on - arvasin et lihtsalt eraldi tsentrifuug)! aga kuna sel pold õpetust siis ma põhimõtteliselt uurisin seda kogu pesu pesemise aeg... lõpuks tuli kuivatamise aeg ka kätte ja panin asjad sisse ning olin põnevil saama hakkab... möödus umbe tund!!! ja siis oligi valmis, pesu oli ilusti kuiv, lõhnas ja oli meeldivalt soe - igavesti tore riistapuu! ei tea miks meil siukseid pole?

põnev elu v mis!

5 Comments:

At 4:35 AM , Blogger Livia said...

hmmm vb sellepärast pole et tegelikult on meil kah sellised asjad olema:D:P

 
At 12:49 PM , Blogger Pätu said...

Selles suhtes, et ma just vaatasin eile Friendside esimest hooaega ja seal nad olid ka ühes osas pesumajas:P Aga ega nad seal ainult ei kuivatanud ja pesnud pesu... Kuidas siis on USA pesumajades seks igal pool:P

 
At 4:00 PM , Blogger Lembit said...

ei nu mitte päris, ma olin seal puha üksinda! ja pealegi - see ju suur USA, ehk siis satusin mingit vilmi vaatama ja ngu ikka igas vilmis oli sealgi üks voodimängu klipp (vahemärkusena et kohalik kellaaeg oli ~23.30 ) ja inimeste kohad olid hägustatud!!!

 
At 9:55 PM , Blogger ursus said...

ma tahaksin ka hea meelega midagi kommenteerida aga te räägite suurte inimeste asjadest ja mina kui alaealine ei tohiks ju jutust osa võtta(a)
vot siis

 
At 11:26 PM , Blogger Lembit said...

tohid kll, vähemalt selle standardi järgi mis siin üks mees räägib - ostis tütrele 16. sünnipäevaks auto ! ning veinid ja õlled on ka peoks juba tellitud, sest nende osariigis vot tohib alates 16 autuga sõita (omad piirangud muidugi on - võib sõita üksi v pereliikmetega ja mitte vahemikus 23 .. 8) ja lahjat alkot tarbida!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home