minu reisid...

Tuesday, September 19, 2006

9/18

hei,

kuulsin täna, et talnas algasid tudengite sügispäevad. alates sellest ajast kui talna kolisin olen vist igal aastal vähemalt ühel üritusel kohal käinud.. aga samas vaatasin kava ja ega seal sel aastal midagi eriti ei toimugi, üks ja sama allakäik iga aastaga. .. või asi lihtsalt selles et ma vanaks hakkan jääma ...

aga jah, mul siin uus nädal hakkas, füüsika loenguga, oi kuidas täis kõhuga uni peale tükkis:P

ja eile oli meil tibuga pisike tähtpäev - me oleme 9 kuud koos olnud:P kahju, et ma temaga koos ei saanud sel päeval olla... aga see-eest me suhtlesime msni vahendusel. ning kuna musil on veebikas siis ma suudan oma igatsust talitseda sellega et ma näen teda:P ja siis vahepeal kui ma söömas käisin, siis hüppasin poodi ka ja ostsin endale ka veebika.... ma arvan, et see oli üks mu parimaid oste! ma arvan et livia oli meeldivalt üllatunud:P

siis ma rääkisin veel pätuga tema kodutööst - mina paneksin juba lihtsalt pealkirja eest talle vähemalt 3 kirja!!! ma ei suutnud esimese korraga väljagi veerida ;)

nu nii, mis ma veel nädalavahetusel tegin ... rääkisin ussuga, kaiuga, uibziga... jõin paari mehega oma kursuselt "mõne" õlle ja vaatasime filme...

ma nüüd telkut vaatama, teil veel mõned tunnid magada (kell on eestis 4:43)

tere hommikut;)

1 Comments:

At 5:35 PM , Blogger Livia said...

aga musi on lihtsalt nii kallis ja üllatused meeldivad mulle ka;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home