minu reisid...

Monday, September 11, 2006

lõunapaus

käisin just söömas, eestis on kell 20.53, täitsa jube... üks asi mis eile siia kirjutamata jäi oli see, et inimesed on tegelikult siin metsikult viisakad (vähemalt see intelligentsem pool) ja väga himurad!!! eila kui palusin metroos abi ühelt mustanahaliselt (olgem poliitiliselt korrektsed - afroameeriklaselt) politseinikult, siis too juhatas mind ja samal ajal läks mööda umbe 150 kg naise ilu ja limpsas meie poole keelt ja naeratas.... jääb ainult tema teada kas see oli mulle v sellele politseinikule suunatud( ma väga loodan et mitte mulle... külmavärinad tulid peale )

aga koolitus täitsa vahva, kui kedagi huvitab siis võin oma kolme nädala plaani kah siia üles riputada. koolitusel on seitse inimest, nendest 5 on kohalikud ehk ameeriklased ja mina siis eestist ja artjom moskvast.

vot, meil siin siuke tore humoorikas seltskond

sain ka teada miskit olulist! GE ei tähenda mitte General Electric vaid Go Eat!!! uskumatu või mis ja süüa nad oskavad. lisaks ommikusöögile, lõunale ja õhtule on neil koridori otstes kohad kus kõiksugu jooke, saiakesi, võileibu ja muud pudi padi!! ime ka et nad paksud pole...

aga ma nüüd lõpetan sest meil see värk nüüd kohe edasi läeb. tadaa

PS! omme ärkan jälle varakult... nii umbe 6 paiku, st et teil siis kuskil 2 päeval.

2 Comments:

At 11:40 PM , Blogger Livia said...

musi on ainult ühe päeva ära olnud ja juba kuri minu pihta:P Tegelt mul oli ju tunniplaani saatmine meeles ja oligi nagu plaan seda praegu tegema hakata sest ma käisin Pätu juures kooki tegemas ja niisama olemas kuidas ma mudu mõtted eemale saan ja ma siis kohe saadangi selle ja värki...aa ja kolmapäeval või siis neljapäeval kavatsen ma kohe vääääääga kindlasti vääääga kaua üleval olla sest siis hakkavad loengud hilja=) miljon musi=)
P.S vaata et sa siis ikke sööd kui nii heldelt antakse;)

 
At 11:50 PM , Blogger Livia said...

aa mul tuli meelde et kui sa kirja loed et ma rääkisin eesti päevadest ehk sul on siis esmaspäeva ja teisipäeva õhtu:P et ega mai tia kuidas sul seal see ajaarvestus käib:P

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home