minu reisid...

Monday, September 11, 2006

sõit ...

Tere kõigile, kes kavatsevad seda asja lugema hakata!

Kõik sai alguse sellest, et kallis Livia viis mind lennujaama ja pani lennukile - kahju et ma teda kaasa ei saanud võtta.... ja siis oli juba estonian air kus teadustati et kohe hakatakse süüa andma, aga tuli välja, et süüa saavad ainult esimese klassi onud-tädid ja nagu teadagi teeb nälg tigedaks!!! Nu ja siis Frankfurdi lennuväljal möödusid 2 tundi ainult järjekorras seistes, uskumatu - nõuka aeg tuli meelde, siuke tunne et vahepeal läks keegi suvaline mööda, vaatas et järjekord, mõtles et äkki saab midagi ja seisis kah:S Kui lõpuks sai suure ameerika lennuki peale siis tuli välja et mu koht on kahe suure mehe vahel ja kaks istet eespool on kaks väikest last ja seljtaga üks - see peaks kõik ütlema! tegelt tegin oma elu rekordi - istusin 9 tundi ja 45 minutit ühe koha peal.... tehke järgi. Selle aja sees sai nati süüa, ajalehti lugeda, ristsõnu lahendada ja kas vilmi sai ka vaadatud:"Stick it" ja krt ei tule meelde, sõna luck oli sees ja Lindsay Lohan mängis :S ... küll meelde tuleb kunagi - aga suht head vilmid olid. Ja sii olingi järsku ameerikamaa pinnal! Ei old ki miskit erilist tunnet, oopis siuke natuke võõrastav oli, mai tea kas ma nüüd rassist olen või miskit aga kõik need mustad ja hindud ja moslemid tekitasid siukse imelikku tunde:$ ja eriti siis kui ma veel bussijaama jõudsin - kujutage nüüd ette pisikest ruumi kus on umbe 2-3sada tumedanahalist (kellest umbes pooled haisevad, teisel poolel on vähemalt 2 sülelast ja kõik nad karjuvad ja ropendavad) ning mina nende keskel!
Kui ma lõpuks Chicagost Milwaukeesse jõudsin ja hakkasin taksot otsima et Waukeshasse saada siis sattusin kah siukse taksojuhi peale et mai saand sõnagi aru mista rääkis ja ta pold kindel kuhu sõidame... oli tunne et peaks telefoni pihku võtma ja 911 juba ära valima :P'
Nüüd nati ka positiivset! Hotell on tase - siuke boksisüsteem: kahe toapeale on umbes Pensade kolme elutoa suurune elutuba kööginurga ja kõige! selle juurde kuuluvaga. tuba on kah suur: koridor, kaheinimese voodi, VANN!! ja mis kõik veel

Ja nüüd siis lühikokkuvõtte! Sõitsin siia 25 tundi millest 16 istusin ja ülejäänud seisin järjekorras, Chicago jättis halva mulje, vastupidiselt Milwaukeele ja meeletult igatsen....musid:) kuigi siin on ikka veel pühapäev ja kell on 8.40

Tere hommikut, mina nüüd magama

4 Comments:

At 9:10 AM , Blogger Pätu said...

Tere hommikust, meil on kell 9.04 ja lähme loengusse:D
Peaasi, et long dickse näed siis on su reis korda läinud:D

 
At 9:29 AM , Blogger Livia said...

Näedsa siis Pätu on jälle must ees:P Et siis tähendab minu kella järgi juba 9.23 nii et ei ole siin midagi ja ma kohe läen ja võtan endale kohvi ja puha ja siis loengusse ära ja siis tulen tagasi ja hakkan lihtsalt igatsema ühte teatud inimest...musid(K)
P.S ära väga välja näita et sa rassist:P ei tia mis võib veel juhtuda ja ma tahan sind tervel tagasi vot nii!!! musiiid

 
At 9:50 AM , Blogger Pätu said...

Selles suhtes, et kas sulle tehti strip search lehmaseemendamiskinnastega mehe poolt?:D
Ei peetud sind Osama bin Lembituks???

 
At 8:55 PM , Blogger Lembit said...

ei tehtud õnneks, vedas sel korral :P

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home