minu reisid...

Friday, September 15, 2006

reede

hei kõik seal kaugel eestis!

mult pressiti välja üks kirjutis... ei oskagi millestki kirjutada kohe. tulin just lõunalt - sõin grillitud kanana, juustuga paneeritud ja fritüüritud kartulid, salatit, kodujuust (seda olen söönd iga söögikord sest igatsus piima järgi aina kasvab) ja mõned koogitükid... ja ongi uni kallal:S ning nüüd algab veel teoreetiline füüsika loeng :S

kas ma olen mainind et meie juhendaja nimi on Joe Finn ehk siis soomlane Joe:D (teen ise endale huumorit!) ja tal on täna sünnipäev, ning kui ma õigesti aru sain siis sai ta 42... vist.

eila õhtune jõusaal oli ka puhta ülepingutus! see on see kui unustad ära et jooksumasin ei loe mitte kilomeetreid vaid miile! - kes nüüd loll on ? kõik kohad õrnalt valutavad

täna jälle plaanis nati joosta ja siis tõenäoliselt paari mehega laenutame mingi filmi ja siis vaatme neid kinosaalis.

lõunalauas rääkis oma elukogemusi mei must poiss Saye, kes põgenes usasse libeeriast

täna hakkasin mõtlema selle üle et ma olen siin olles maganud ainult 4-5 tundi, ja ma pole kordagi väsinud olnud! ei tea kas see tuleb kõik sellest söögist... igastahes esmaspäevani siin süüa ei saa :S pean ise otsima

nu saite nüüd oma segase kirjutise, mul juba loeng peal ja ma pean lõpetama

tadaa

1 Comments:

At 1:31 AM , Blogger Livia said...

nonii sa siis hakkad mingite meestega romantikat tegema jah:P:D normaalne olgu teil lõbus..:D
ja mine otsi mõni farm/lehm üles ja lõpsa veits piima:P:D
musid(K)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home