minu reisid...

Tuesday, September 12, 2006

minu tuba


Nu nii, siuke näeb siis mu tuba välja ... ei oskagi midagi muud öelda, kui et ma ei oska korralikult pilte kokku lappida! taamal paistab koridor, mille taga on vannituba, koridori ukse kõrval on riidekapp, minu suur voodi, lamp, sahtlid, telku (100 kanali ja dvd-ga, mis sest et mul ühtki pole :P) kirjutuslaud, aken, ja koht kust pildid tehtud on, on tugitool. tekleka taga oleva seina taga on elutuba koos köögiga(teen teile sellest ka nädalavahetusel pildi - teen teid kadedaks;))

kui rohkem millestki muust rääkida pole siis räägin ilmast - ainuke ameerika päike mis ma näinud olen oli siis, kui ma olin lennukis ja pilvede kohal. muidu on ööpäev läbi ainult sadanud, aga mis siin ikak kurta, poole kaheksast kuni poole seitsmeni olen siis koolituskeskuses (söön ja õpin).

täna õhtul on kindel plaan jooksma minna, pole kindel kas värske õhu kätte v keldrisse:S kuigi sellega on see jama et kui sa pool 7 lõpetad metsiku õhtusöögi siis ega sa enam ei taha (ei jaksa) ennast liigutada... oleks pidanud ennast vist enne ära tulekut kaaluma :P

ja endalegi ootamatu... aga vist mulgi kallal koduigatsus.... heh

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home