minu reisid...

Tuesday, September 19, 2006

toit

tulin jälle söömast! see on kohutav! iga kord kui lähed sööma siis mõtled et võtad ainult natukene, aga lõppkokkuvõttes on kõht jällegi nii täis et valus on ja liigutada ei jõua ja üle-üldse on paha olla:S no kohe mitte ei suuda piiri pidada. ei tea kas see sellest et ma tavaliselt ei söö korralikult ja nüüd kui sul on ees mingi sada erinevat varianti mida võtta, siis sa kohe üritad iga kord kõike proovida vmi. mõtsin siin et peaks nüüd hakkama oma söömisharjumusi kontrollima, sest ainult poolteist nädalat on ju jäänud ja kui siis järsku enam süüa ei saa on palju ullem

täiesti mõttetu tekst tuli kokku :P

PS! ma loodan et kõik ikka teavad, et peavad 14.oktoobri endal vabaks võtma!

2 Comments:

At 8:32 PM , Blogger Livia said...

ee esiteks ma üldse ei mõista kes sul keelab Eestis korralikult süüa, ma omast arust ikke vahel tuletan sulle seda meelde kah:P:D
ja teiseks on 14 laupäev ja enamikul normaalsetel inimestel vaba päev nii et mitte ei mõista mis sa sellega öelda tahad:P:D
musid

 
At 2:15 PM , Blogger Pätu said...

Selles suhtes, et kui sul seal ni ipalju toitu on, siis osta teine kohver ka ja topi see toitu täis... meile vaestele tudengitele võid alati süüa tuua:P
Mis 14. on:P:O?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home