minu reisid...

Saturday, September 30, 2006

Viimane!

hei

kuna kirjutan ainult eestist ära olles, siis see jääb natu ajaks mu viimaseks sissekandeks!

täna öösel ei saand mitte magada, vist kodu erutus peal:P käisin ommiku söömas ja tulin siis mgama tagasi. siis viis üks koolitus kaaslane mind linna peale ja läks ise lennujaama poole. ma siis soppasin ja soppasin ja tegin täpselt nagu musi õpetas - ei ostnud mitte midagi.... sest üksi pole see pooltki nii lõbus:S

kolasin siis mööd a poode edas i ja lutasin mööda teed, sest neil need poed kuidagi kõik ühel meeletult pikal tänaval. mingi hetk jäi mingi rahavs autoga mu kõrval seisma ja küsisid kas mu auto läks katki?.... ma ei saand tükk aega aru mis na jahuvad sest nende inglise keel oli ka segane, aga lõppkokkuvõtteks siis see asi et nad ei saand aru et miks ma jala käin!!! ja kui ma siis ütlesin et mulle meeldib, vaatasid nad mind lolli näoga , ütsid "crazy" ja sõitsid edasi!

jalutasin siis umbe 6 tundi jutti kokku... päris palju ju. ostsin endale pitsa ja õlle ja küpsiseid ning veedan õhtu pesu pestes, vannis ligunedes ja telkut vaadates :P

omme ommiku kell seitse ootab mind takso ja viib bussi peale :S ning algab minu tee kodu poole :P
mai nüüd ei teagi millest see on, kas sellest et loen et te kõik seal haiged aga minu kurk on kah kähe :S, ehk siis tulen eestisse ja lasen livial end põetada :P vot nii kaval olen

ja kui keegi tahab teada kus ma oma sünni hetke ajal viibin, siis siin on üks link: http://www.res99.com/nexres/start-pages/frame.cgi?src=10010673&lang=ENG&product=FLIGHTTRACKER
ja siis kell 00.00 toksige sinna "enter the flight number" : LH431 vajutaga track ja peaksitegi mind põhimõtteliselt nägema :P... egu :P

ühesõnaga, näeme eestis;)

1 Comments:

At 11:43 AM , Blogger Livia said...

Ma kohe väga hea meelega põetan sind...:Dja ootan lennujaamas homme kell viis...miljon musi ja kallistust(K)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home