minu reisid...

Monday, September 25, 2006

lihtsalt ...

... surfasin ringi ja märkasin, et keegi peale pätu ei kirjuta oma blogi ja mõtsin, et parandan siis selle pisivea ja kirjan miskit, kuigi midagi nagu öelda polegi...

laupäe pidime minema milwaukeesse tsillima aga kuna ilm oli meeletult tuuline, sajune ja anti ka tornaado hoiatus... siis sai lihtsalt niisama oma toakeses istutud, jooksmas ja õhtul söömas käidud ning otseloomulikult musiga räägitud :P(kuima ei eksi siis kuni kella 6ni ommikul:P)

pühapäe möödus kah kärmelt mitte midagi tehes - söömas, jooksmas, liviaga suhtlesin ja jälle sööma, mingi ajuvaba vilmi vaatamine...

ma tükk aega ei saanud üle ega ümber et miks siin piirkonnas on kõik majad maksimaalselt 2-korruselised! et kui põõsas on maja ees siis jääb mulje et siin mets ja keegi ei elagi ag tegelt on põõsa taga tervelt miljon maja :S ja kui ma siis julguse kokku võtsin ja küsisin et milles värk, siis na d vastasid et tõenäoliselt läeb siit tornaado koridor!!! äge v mis , kahjuks pole ise veel ühtegi näinud, oleks ju tore :P

ja täna ommiku oli hea ärgata, ma arvan et teine korralikult magatud öö alles siin! ja tibu oli kamsnis ja ma sain taga mingi tunni rääkida ja õrritada:P .. ma tean ma paha ja õrnalt ulakas ka :P

aga oluline on see, et 2 tundi vähem kui 6 päeva pärast olen ma juba talnas !! jee!!! sest et igatsus on ikka juba suur, ja nagu ma vist juba kuskil olen maininud siis on üksi ikka jama reisida/kodust eemal olla:S vot!

aga jah, et siis pühapäe kui ma tulen on kõik kes seda loevad umbe pool 6... 6 oodatud patrickusse (pärnu mnt.) paaritunnilisele tutvumisõhtule, sest et ma pole teid juba ammu näinud ja ei pruugi ära tunda... musi tunnen ära, meil veebika soud ;)

ok, eks ma kunaski kirjan jälle
tadaaa

7 Comments:

At 8:13 PM , Blogger Pätu said...

Selles suhtes, et minuga pead tutvuma mõni teine kord, sest mind ei ole pühapäeval Tallinnas!
Aga kirjuta aga hoolega need järgmised 6 päeva:P

 
At 8:27 PM , Blogger Livia said...

mis sa räägid siin teistele meie veebišõudest ahh mis see olgu...mina ei tee mingit šõud mina olen korralik Tartu tudeng kes käib loengutes ja õpib vott ei tee mingit šõud:D
musiiid(K)

 
At 9:33 PM , Blogger Lembit said...

jälle süüdi :P

nu teeme ju sõud - naeratame üksteisele :)

 
At 9:36 PM , Blogger Livia said...

ja nüüd sa ütled veel et ma olen kloun kah:P õnneks tuled sa sealt jänkidemaalt varsti ära ja siis ma teen sulle šõud:D sellist šõud teen et olen su autujuht...:Dheheee;)

 
At 10:19 PM , Blogger Pätu said...

Ma olen ka teie shoud näinud või vähemalt ühepoolselt:P
Keset loengut oli päris imelik poolpaljast Lempsi vaadata..:D:D:D:D

 
At 11:26 PM , Blogger Lembit said...

ei nu ma olen kogu aeg oma tuas paljalt! kus mul seda võimalust veel antakse, õnneks näete te aint ülemist poolt... ja tibu, milla ma sind klouniks nimetasin ?

huvitav mispärast pätu mind poolpaljalt loengus näeb ?

 
At 3:33 PM , Blogger Pätu said...

Midagi ei ole imestada, ma arvan, et päris paljud nägid Lembitut poolpaljalt loengus:P Livia pani suurele ekraanile...okkei nali:D
Aga mina paratamatult näen, mida Livia oma arvuti taga( minu kõrval) teeb;)
niiet Lembit, vaata ette;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home