minu reisid...

Tuesday, September 26, 2006

texas stake house!

nüüd tuli lõpuks meelde millest tegelt tahtsin rääkida! et siis see koht kus me pühapäe õhtu söömas käisime "texas stake house" - oleme juba päris mitu korda sinna üritand minna aga alati on seal järjekord uksest välja ja oleme loobunud. sel korral siis helistasime ette ja panime laua kinni. nu ma mõtsin et tavaline, samasugune siuke ameerikalik restoran-pubi-söögikoht. ja kui ma siis uksest sisse astusin siis esimene asi mis silma (kõrvu) jäi, oli lärm ja see et põrandail oli metsikult igast prahti! nati edasi minnes selgus et need on pähklikoored, nimelt oli iga paari meetri taga umbe sajaliitrised vaadid pählitega ja inimesed siis võtsid laualt oma "minipange" kuhjasid selle täis ja sõid pähkleid - kõik jäägid lendasid maha ! - nagu mulle seletati on see teksase moodi elu.

eelroaks toodi paneeritud ja fritüüritud sibulaid (väkk) ja üleüldse armastavad ameeriklased igast asju paneerida ja fritüürida - tihtipeale (enamasti)ma ei teagi mida ma siin söön...

siis sai tellitud mingi stake ja cesari salat - tükeldatud salatilehed, paar röstitud saiatükki, mingi kaste ja gramm riivitud juustu peal...!

nii me siis seal sõime, rüüpaime kohalikku õlle ("miller genuine draft" - ma olen ainuke selles seltskonnas kes seda joob, sest see on enam-vähem maitsega ja miski 3,5 kraadi, teised joovat "light-i"!!!) kui järsku keerati muusikale veel tuure juurde ( te kõik teate kindlasti seda rütmikat kantrilaulu...... bla bla catman joe või miskit :S) ning kõik ettekandjad (millegipärast ütsid mehed kellega ma seal käisin nende kohta "bearly leagal") jooksid ühte pikkemasse vahekäiku ja hakksid tantsima! - tuli välja et kellelgi oli sünnipäev.

ühesõnaga oli huvitav kogemus, võtsin kah mõned pähklid, pistsin põske ja viskasin koored laia kaarega maha ning tagasi condosse magama :P!

4 Comments:

At 3:35 PM , Blogger Pätu said...

Nii lahe koht juu:D Kuigi need sibluad jätaks mina ka vahele:P
Kantrivärk on ju lahe, me siin tartus ka viimasel ajal ainult seda kuulamegi..terve tee reedel tallinna oli ka kantri:D (või siis ka mitte)
Mina tahaks ka maha suvaliselt pähklikoori visata nagu tuju tuleb..aga ei saaa...
tegelt tallinnas on olemas ka selline koht, kus esimeses ruumis on maas pähklikoori palju...Texas on koha nimi ja sealt saab häid friikaid ning kohvi:D

 
At 8:14 PM , Blogger Livia said...

ma elaks ka need sibulad üle:D ja pätu kui me kunagi rikkaks saame siis me läeme kah ameerikasse onju ja oleme lahedad...;):D ja siis läeme kuskile kohta kus lembit ei ole käind ja saame ise muljetada:D:P

 
At 8:24 PM , Blogger Lembit said...

asi pole üldse kuhugi minemises! näe, sa ei muljeta praegu ka mis sa eestis teed... ja me rääkisime juba ommikul sinu kaasatulemise juttu tibu:P

 
At 1:25 PM , Blogger Sälli said...

ja mina kirjutan küll, ainult et sina ei loe seda!:D

vot tak

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home