minu reisid...

Tuesday, October 10, 2006

Saksamaa

hei,

lubasin siia kirjata aint siis kui eestist ära olen, eks ma siis täida oma lubadust ja kirjutan vähemalt siis kui ma eestis ei ole , sest milla ma muidu üldse kirjutaks...

et siis alustasin eila oma teeed miski kell 5 ommikul taksoga, miski eriline päev oli vist sest 3 lennukit läks 5 minutilise vahega soome ja seetõttu oli rahvast murdu. ma muidugi ei saand kohe aru mis lennukile ma minema pidin, sest piletil oli "gate 5" aga inimesed olid oopis 6-da juures järjekorras ja siis selgus, et peangi 6-sse minema (seoses ehitusega) - miks krt ei võind nad siis piletile ka kirjutada "6" sain ju selle allaes 20 mintsa varem, nii kiiresti ikka ehitust ei planeeritud!

reis ise läks suht kiirelt sest ei old korralikult maganud ja lendude vahel oli aint 50 min:P Münhenis mõtsin et taksot ei võta ja sõidan rongiga - kulus topelt aeg aga säästsin 86.20 eurot:P:P siis jalutasin spetsiaalselt ringiga hotellini ... ilus on siin - mäed, järved, armsad majad ...ainult üks on puudu ...

täna siis koolitus, kokku 8 meest, nu tegelt üks lasi jalga seega 7. 2 inglismaalt, 2 norrast, 1 slovakkiast, 1 egiptusest ja mina :) inglise mehel läks pagas kaduma ja nüüd läks asju soppama...

nati ette kah.... nädalavahetus saab raske olema. tegelt mai tea miks ma üldse selle asja plaanisin aga loodan et rahval on vähemalt tore. praeguse seisuga 40 +/- hinge :S suurim seni. aga kui nimekirja vaadata siis nagu polegi kedagi eriti - veider. aga üks positiivne asi on ikkagi, ma näen oma tibu:P

ag ma nüüd lõpetan muidu läeb liiga pikaks:) ja äkki tekib mulle omme jälle tahtmine kirjutada :P

tsa, kallid olete, ja musid tibule:)

Saturday, September 30, 2006

Viimane!

hei

kuna kirjutan ainult eestist ära olles, siis see jääb natu ajaks mu viimaseks sissekandeks!

täna öösel ei saand mitte magada, vist kodu erutus peal:P käisin ommiku söömas ja tulin siis mgama tagasi. siis viis üks koolitus kaaslane mind linna peale ja läks ise lennujaama poole. ma siis soppasin ja soppasin ja tegin täpselt nagu musi õpetas - ei ostnud mitte midagi.... sest üksi pole see pooltki nii lõbus:S

kolasin siis mööd a poode edas i ja lutasin mööda teed, sest neil need poed kuidagi kõik ühel meeletult pikal tänaval. mingi hetk jäi mingi rahavs autoga mu kõrval seisma ja küsisid kas mu auto läks katki?.... ma ei saand tükk aega aru mis na jahuvad sest nende inglise keel oli ka segane, aga lõppkokkuvõtteks siis see asi et nad ei saand aru et miks ma jala käin!!! ja kui ma siis ütlesin et mulle meeldib, vaatasid nad mind lolli näoga , ütsid "crazy" ja sõitsid edasi!

jalutasin siis umbe 6 tundi jutti kokku... päris palju ju. ostsin endale pitsa ja õlle ja küpsiseid ning veedan õhtu pesu pestes, vannis ligunedes ja telkut vaadates :P

omme ommiku kell seitse ootab mind takso ja viib bussi peale :S ning algab minu tee kodu poole :P
mai nüüd ei teagi millest see on, kas sellest et loen et te kõik seal haiged aga minu kurk on kah kähe :S, ehk siis tulen eestisse ja lasen livial end põetada :P vot nii kaval olen

ja kui keegi tahab teada kus ma oma sünni hetke ajal viibin, siis siin on üks link: http://www.res99.com/nexres/start-pages/frame.cgi?src=10010673&lang=ENG&product=FLIGHTTRACKER
ja siis kell 00.00 toksige sinna "enter the flight number" : LH431 vajutaga track ja peaksitegi mind põhimõtteliselt nägema :P... egu :P

ühesõnaga, näeme eestis;)

Tuesday, September 26, 2006

texas stake house!

nüüd tuli lõpuks meelde millest tegelt tahtsin rääkida! et siis see koht kus me pühapäe õhtu söömas käisime "texas stake house" - oleme juba päris mitu korda sinna üritand minna aga alati on seal järjekord uksest välja ja oleme loobunud. sel korral siis helistasime ette ja panime laua kinni. nu ma mõtsin et tavaline, samasugune siuke ameerikalik restoran-pubi-söögikoht. ja kui ma siis uksest sisse astusin siis esimene asi mis silma (kõrvu) jäi, oli lärm ja see et põrandail oli metsikult igast prahti! nati edasi minnes selgus et need on pähklikoored, nimelt oli iga paari meetri taga umbe sajaliitrised vaadid pählitega ja inimesed siis võtsid laualt oma "minipange" kuhjasid selle täis ja sõid pähkleid - kõik jäägid lendasid maha ! - nagu mulle seletati on see teksase moodi elu.

eelroaks toodi paneeritud ja fritüüritud sibulaid (väkk) ja üleüldse armastavad ameeriklased igast asju paneerida ja fritüürida - tihtipeale (enamasti)ma ei teagi mida ma siin söön...

siis sai tellitud mingi stake ja cesari salat - tükeldatud salatilehed, paar röstitud saiatükki, mingi kaste ja gramm riivitud juustu peal...!

nii me siis seal sõime, rüüpaime kohalikku õlle ("miller genuine draft" - ma olen ainuke selles seltskonnas kes seda joob, sest see on enam-vähem maitsega ja miski 3,5 kraadi, teised joovat "light-i"!!!) kui järsku keerati muusikale veel tuure juurde ( te kõik teate kindlasti seda rütmikat kantrilaulu...... bla bla catman joe või miskit :S) ning kõik ettekandjad (millegipärast ütsid mehed kellega ma seal käisin nende kohta "bearly leagal") jooksid ühte pikkemasse vahekäiku ja hakksid tantsima! - tuli välja et kellelgi oli sünnipäev.

ühesõnaga oli huvitav kogemus, võtsin kah mõned pähklid, pistsin põske ja viskasin koored laia kaarega maha ning tagasi condosse magama :P!

Monday, September 25, 2006

lihtsalt ...

... surfasin ringi ja märkasin, et keegi peale pätu ei kirjuta oma blogi ja mõtsin, et parandan siis selle pisivea ja kirjan miskit, kuigi midagi nagu öelda polegi...

laupäe pidime minema milwaukeesse tsillima aga kuna ilm oli meeletult tuuline, sajune ja anti ka tornaado hoiatus... siis sai lihtsalt niisama oma toakeses istutud, jooksmas ja õhtul söömas käidud ning otseloomulikult musiga räägitud :P(kuima ei eksi siis kuni kella 6ni ommikul:P)

pühapäe möödus kah kärmelt mitte midagi tehes - söömas, jooksmas, liviaga suhtlesin ja jälle sööma, mingi ajuvaba vilmi vaatamine...

ma tükk aega ei saanud üle ega ümber et miks siin piirkonnas on kõik majad maksimaalselt 2-korruselised! et kui põõsas on maja ees siis jääb mulje et siin mets ja keegi ei elagi ag tegelt on põõsa taga tervelt miljon maja :S ja kui ma siis julguse kokku võtsin ja küsisin et milles värk, siis na d vastasid et tõenäoliselt läeb siit tornaado koridor!!! äge v mis , kahjuks pole ise veel ühtegi näinud, oleks ju tore :P

ja täna ommiku oli hea ärgata, ma arvan et teine korralikult magatud öö alles siin! ja tibu oli kamsnis ja ma sain taga mingi tunni rääkida ja õrritada:P .. ma tean ma paha ja õrnalt ulakas ka :P

aga oluline on see, et 2 tundi vähem kui 6 päeva pärast olen ma juba talnas !! jee!!! sest et igatsus on ikka juba suur, ja nagu ma vist juba kuskil olen maininud siis on üksi ikka jama reisida/kodust eemal olla:S vot!

aga jah, et siis pühapäe kui ma tulen on kõik kes seda loevad umbe pool 6... 6 oodatud patrickusse (pärnu mnt.) paaritunnilisele tutvumisõhtule, sest et ma pole teid juba ammu näinud ja ei pruugi ära tunda... musi tunnen ära, meil veebika soud ;)

ok, eks ma kunaski kirjan jälle
tadaaa

Saturday, September 23, 2006

9/22

reede... omme läen milwaukeesse tsillima, uudistama jne. nati aega tagasi käisime ostsime pitsa ja vaatasime all vilmi "ultraviolet" ning tegime mõned õlled! kell täpselt 8.30 ja oskagi miskit peale hakata :S masendav...

igatsen väga oma kallist musikest!!! täpselt 204,5 tundi jäänud tema nägemiseni ja ... :P
ei suuda kallistust ära oodata!

Wednesday, September 20, 2006

pesupäev!

eila õhtu peale trenni mõtsin et peaks korraldama tõsisema pesupäeva! viskasin riided nurka ja läksin duśi alla :D ja peale seda korjasin kõik omad riided kokku ja läksin keldrikorrusele pesumaja uudistama - 2 pesumasinat ja 2 kuivatit. kõigepealt otsustasin, et pesen heledamad ja tumedamad asjad eraldi! kas ma pole mitte tubli, siis kulus umbe pool tundi aru saamaks mis reźiimi ja kuidas ja kuhu pesupulber jne jne....lõpuks sain mõlemad masinad tööle. näitas pesuajaks umbe 45 min. seejärel hakkasin uudistama kuivatit (sest ega ma pold varem siukest asja ju näinud ja ega teadnud ka mis ta funktsioon on - arvasin et lihtsalt eraldi tsentrifuug)! aga kuna sel pold õpetust siis ma põhimõtteliselt uurisin seda kogu pesu pesemise aeg... lõpuks tuli kuivatamise aeg ka kätte ja panin asjad sisse ning olin põnevil saama hakkab... möödus umbe tund!!! ja siis oligi valmis, pesu oli ilusti kuiv, lõhnas ja oli meeldivalt soe - igavesti tore riistapuu! ei tea miks meil siukseid pole?

põnev elu v mis!

Tuesday, September 19, 2006

toit

tulin jälle söömast! see on kohutav! iga kord kui lähed sööma siis mõtled et võtad ainult natukene, aga lõppkokkuvõttes on kõht jällegi nii täis et valus on ja liigutada ei jõua ja üle-üldse on paha olla:S no kohe mitte ei suuda piiri pidada. ei tea kas see sellest et ma tavaliselt ei söö korralikult ja nüüd kui sul on ees mingi sada erinevat varianti mida võtta, siis sa kohe üritad iga kord kõike proovida vmi. mõtsin siin et peaks nüüd hakkama oma söömisharjumusi kontrollima, sest ainult poolteist nädalat on ju jäänud ja kui siis järsku enam süüa ei saa on palju ullem

täiesti mõttetu tekst tuli kokku :P

PS! ma loodan et kõik ikka teavad, et peavad 14.oktoobri endal vabaks võtma!

9/18

hei,

kuulsin täna, et talnas algasid tudengite sügispäevad. alates sellest ajast kui talna kolisin olen vist igal aastal vähemalt ühel üritusel kohal käinud.. aga samas vaatasin kava ja ega seal sel aastal midagi eriti ei toimugi, üks ja sama allakäik iga aastaga. .. või asi lihtsalt selles et ma vanaks hakkan jääma ...

aga jah, mul siin uus nädal hakkas, füüsika loenguga, oi kuidas täis kõhuga uni peale tükkis:P

ja eile oli meil tibuga pisike tähtpäev - me oleme 9 kuud koos olnud:P kahju, et ma temaga koos ei saanud sel päeval olla... aga see-eest me suhtlesime msni vahendusel. ning kuna musil on veebikas siis ma suudan oma igatsust talitseda sellega et ma näen teda:P ja siis vahepeal kui ma söömas käisin, siis hüppasin poodi ka ja ostsin endale ka veebika.... ma arvan, et see oli üks mu parimaid oste! ma arvan et livia oli meeldivalt üllatunud:P

siis ma rääkisin veel pätuga tema kodutööst - mina paneksin juba lihtsalt pealkirja eest talle vähemalt 3 kirja!!! ma ei suutnud esimese korraga väljagi veerida ;)

nu nii, mis ma veel nädalavahetusel tegin ... rääkisin ussuga, kaiuga, uibziga... jõin paari mehega oma kursuselt "mõne" õlle ja vaatasime filme...

ma nüüd telkut vaatama, teil veel mõned tunnid magada (kell on eestis 4:43)